erkend Service Partner van Stellar Data Recovery!

Heeft u data verloren door…

RSE Data Recovery Services (onderdeel van Stellar Data Recovery B.V.) is een wereldwijd bekende naam op het gebied van maximaal gegevensherstel in alle gevallen van verlies van gegevens. Het in-house team van dataherstelspecialisten van Stellar-RSE maakt gebruik van de nieuwste technieken en gereedschappen om herstel van uw belangrijke gegevens uit te voeren. Zij doen dat in de gecontroleerde omgeving van een ISO gecertificeerde Class 100 Clean Room

(Neem zelf een kijkje in ons Lab >>>)

Steller-RSE is in staat gegevens te herstellen voor alle besturingssystemen, bijvoorbeeld Windows (7, Vista, 2003, XP, 2000, NT, 98 en 95), Linux, Macintosh, UNIX, Novell, enzovoorts.

Of het nu gaat om eenvoudige harde schijven van desktops of laptops, DVD´s, Blu-Ray Disks, Solid State Disks, USB-media of om een Complex Storage server, Enterprise storage boxes NAS of SAN met elke RAID-configuratie Stellar-RSE herstelt in alle situaties alle data van alle opslagmedia.

En dat alles in de meest optimale omstandigheden, transparante procedures en met de hoogste vertrouwelijkheid. Stellar-RSE herstelt gegevens die door andere bedrijven als voorgoed verloren wordt beschouwd.

Maxtor Harde SchijvenHarddisk Fabrikant WDHitachi Harddisk FabrikantFujitsu Harddisk Fabrikant

Voorzorgsmaatregelen om verder verlies of beschadiging van uw gegevens te voorkomen: 

  • Als uw computer het nog doet en u data heeft verloren door te wissen of door een besmetting met een virus, installeer dan geen enkel nieuw programma en schrijf geen enkel gegeven meer op de harde schijf waarop u het herstel wilt uitvoeren.
  • Als uw harde schijf een klikkend geluid maakt, zet uw computer dan onmiddellijk uit.
  • Sla of klop nooit met een schroevendraaier op de harde schijf.
  • Laat de harde schijf nooit vallen, heet worden of bevriezen. De harde schijf bevat zeer gevoelige elektronische en magnetische onderdelen. Dergelijke stappen zullen de toestand ervan alleen maar verergeren en kunnen leiden tot beschadiging van de harde schijf en voorgoed verloren gaan van de gegevens.
  • Probeer nooit om een harde schijf open te maken. Harde schijven mogen alleen worden geopend in Class 100 Clean Rooms. Opent u de schijf ergens anders, dan kunt u onherstelbare schade veroorzaken en alle gegevens kwijtraken.

Probeer nooit om zelf te experimenteren. U kunt daarmee uw cruciale data onherstelbaar beschadigen. Raadpleeg de technici van Stellar-RSE voor een gratis advies van experts. Bel nu: De procedure voor gegevensherstel van harde schijven van RSE Data Recovery Services :

  • Na dit onderzoek wordt er een gedetailleerd diagnoserapport gemaakt.
  • Na ontvangst van de kosten voor diagnose, stellen we u het rapport ter beschikking, dat onder meer gegevens bevat over: Schade aan het Medium, Datacapaciteit (grootte van de herstelbare gegevens), Lijst met herstelbare bestanden en mappen, Kwaliteitsresultaat van data (wordt vastgesteld door middel van steekproeven onder herstelbare bestanden), Mogelijkheden voor verder gebruik van het beschadigde opslagmedium, tezamen met Benodigde Tijd en Kosten voor de herstelprocedure.
  • De herstelprocedure vangt aan zodra wij van u een schriftelijke bevestiging hebben ontvangen.
  • Onze experts in gegevensherstel gebruiken de nieuwste instrumenten en in-house ontwikkelde technologieën voor het herstellen van uw gegevens.
  • Wij houden u automatisch 24 uur per dag op de hoogte via e-mails, online of telefonisch (op verzoek).
  • Het online Administratieve gereedschap ZEN werd door Stellar-RSE ontwikkeld en is een communicatieplatform dat u in staat stelt status en vooruitgang van uw gegevensherstelprocedure in real-time, 24 uur per dag, bij te houden.

Klik op de link om een Case aan te maken

–> ZEN LOGIN <--

  • De herstelde gegevens worden u op een externe USB-drive aangeleverd, of ­ zo u wilt ­ op andere media, zoals CD of DVD.
  • Wij leveren de herstelde gegevens na ontvangst van 100% van de betaling.
  • het verwijderen van bestanden

  • een computervirus

  • een corrupt bestandssysteem

  • een stroom onderbreking

  • een vergeten wachtwoord of data encryptie

  • Fdisk problemen, abusievelijk formatteren

  • partities verwijderd of ontoegankelijk

  • brand- of waterschade

  • kortsluiting of mechanische problemen?